مرکز دانلود ایران

مرکز دانلود ایران

مرکز دانلود ایران

مرکز دانلود ایران

دانلود نوحه های محمود کریمی و صادق آهنگران

نوحه و مداحی محرم

دانلود نوحه نور حقیقت با صدای صادق آهنگران

دانلود نوحه لاله‌های باغ رسول با آهنگ ( صادق آهنگران) 

دانلود نوحه سلام خدا بر امامـم حسین با موزیک و با صدای صادق آهنگران 

دانلود نوحه کاش بودم شعله تا شمع مزارت می شدم با صدای کریمی 

دانلود نوحه عمه جان بنگر شمر ستمگر بر سر دلبر با صدای کریمی 

دانلود نوحه خوشم که در دو دنیا ارباب من حسین است با صدای کریمی 

دانلود نوحه این کشته فتاده در خون حسین توست با صدای کریمی 

دانلود نوحه چهره ها با اشک معنا می شود با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه ای تشنه لب با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه سر بریده صحرای کربلا با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه با خبران غمت بی خبر از عالمند با صدای کریمی 

دانلود نوحه مه غم با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه غریب مادر با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه صلی الله علیک یا ابا عبدالله با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه شمع مزار با صدای محمودکریمی 

دانلود نوحه محرم آمد و عیدم عزا شد با صدای کریمی 

دانلود نوحه دلم به عشق یارم گرفته حال و هوایی با صدای کریمی 

دانلود نوحه گفته خدای کریم و فدیناه بذبح عظیم با صدای کریمی 

دانلود نوحه جان و دلم فدای حسین با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه در دایره مستان مجنون حسینم با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه شور شور انگیز با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه شاه هست حسین با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه جانم حسین روحم حسین با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه ای شه تشنه لب با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه دل من باز کرده بهانه حسین با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه شاه حسین (ع) با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه یا لیتنا کنا معک با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه حب الحسین اجنّنی با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه چشم من است و روی تو با صدای محمود کریمی 

دانلود نوحه کعبه ما روی حسین است با صدای محمود کریمی  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد