مرکز دانلود ایران

مرکز دانلود ایران

مرکز دانلود ایران

مرکز دانلود ایران

مجموعه مداحی ، نوحه ، مرثیه ویژه عزاداری ماه محرم (۲)

مجموعه مداحی ، نوحه ، مرثیه ویژه عزاداری ماه محرم (۲)

دانلود نوحه ، مداحی و مرثیه محرم 1391

نوحه ورود کاروان امام حسین(ع) به کربلا با صدای اکبری

دانلود نوحه ای کاروان آهسته ران با صدای اکبری

نوحه ورود به کربلا با عنوان نوری در بین بیابون با صدای کریمی

نوحه خیمه ماتم بپا شد ویژه محرم با صدای طاهری

نوحه ورود به کربلا ویژه محرم با صدای طاهری

نوحه باز این چه شورش است با صدای محمد طاهری

نوحه آقا دلم تنگ برات ویژه آغاز محرم با صدای مهدی اکبری

دانلود نوحه بازم دلم گرفته با صدای جواد مقدم ویژه محرم

نوحه باز به عشق کربلا ویژه آغاز محرم با صدای واعظی

دانلود نوحه آغاز محرم با صدای حسن خلج

نوحه دلم برات تنگه ویژه آغاز محرم با صدای کریمی

دانلود مداحی آغاز محرم با صدای کریمی

دانلود نوحه آغاز محرم با صدای محمود کریمی

دانلود نوحه های محمود کریمی و صادق آهنگران

دانلود مداحی بر لب دریا، لب دریادلان خشکیده است با صدای کویتی پور

روضه خوانی روز عاشورا با صدای مرحوم کوثری

دانلود روضه حرم را از حرم کردند بیرون با صدای مرحوم کوثری

دانلود روضه استقبال کاروان کربلا با صدای مرحوم کوثری

دانلود نوحه و روضه سقای حرم نیامد با صدای مرحوم کوثری

دانلود روضه تن چاک چاک با صدای مرحوم کوثرِی

دانلود روضه خوانی بی گناه اصغر من توسط مرحوم کوثری

دانلود نوحه ترکی ” وفالی سردار ” با صدای عاملی اردبیلی

دانلود نوحه ترکی ” بی‌کفن حسینیم وای ” با صدای سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه ترکی ” کربلا یا کربلا ” با صدای حاج سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه ترکی ” حضرت ابوالفضل(ع) ” با صدای سلیم مؤذن زاده

دانلود نوحه عربی ” انا الحسین بن علی ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” زینت دوش نبی ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” مرقد خون خدا ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” غربت فرزند قرآن ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” یا ابا عبدالله ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” یا حسین و یا حسین ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” انا مظلوم حسین ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” گریه برای مولا ” ویژه محرم

دانلود نوحه عربی ” یا ابوفاضل ” ویژه محرم

دانلود نوحه ویژه محرم با عنوان ” محمل مبند براشتران “

دانلود نوحه عربی ویژه محرم با عنوان ” خیرالبشر “

دانلود نوحه عربی ویژه محرم با عنوان ” یا ابوالفضل(ع) “

دانلود نوحه عربی ویژه محرم با عنوان ” کربلا “

دانلود نوحه عربی ویژه محرم با عنوان ” خامس آل عبا “

دانلود نوحه عربی یا بن الزهراء ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی یوم العزاء ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی یا حسین (ع) ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی یا اباعبدالله(ع) ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی حضرت علی اکبر(ع) ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی ثارالله ویژه ایام ماه محرم

دانلود نوحه عربی ” نحن خدام الحسین ” با صدای ملا باسم کربلایی

دانلود نوحه عربی ” لیش یا دهری ” با صدای ملا باسم کربلایی

دانلود نوحه عربی ” حسینون ” با صدای ملا باسم کربلایی

دانلود مرثیه عربی ” یا راس ” با صدای ملا باسم کربلایی

دانلود مداحی عربی ” یا ثار الله ” با صدای ملا باسم کربلایی

دانلود نوحه میان خیمه ها زینب صدا می زد حسین جان با صدای فخری

دانلود نوحه تویی آن غرق به خونی که بزرگ شهدایی با صدای فخری

دانلود نوحه میان خیمه ها زینب با صدای حسین فخری

دانلود نوحه بگیر این طفلک شش ماه ام را با صدای حسین فخری

دانلود نوحه هر یکی از خیمه ای سویی هراسان میرود با صدای فخری

دانلود نوحه غم دل با توبگویم زینب با صدای حسین فخری

دانلود نوحه عمه جان اینجا کجاست با صدای کویتی پور

دانلود نوحه به عاشورا چه غوغاست با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه طفل رباب با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه پر پر زد اصغر با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه دیده عطشان برادر من با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه پس کو بابای من با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه یا ثار الله با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود مرثیه بریدم من از حسین دل با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه مانده تنها حسین با صدای غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه سرزمین کربلا با صدای حاج غلامعلی کویتی پور

دانلود نوحه اندر این دشت بلا غارت جان خواهد شد با صدای حسین سازور

دانلود نوحه دشت غم دشت عطش با صدای حسین سازور

دانلود نوحه حسین، وای حسین وای با صدای حسین سازور

دانلود نوحه من حسینم که جهان واله و حیران من است با صدای سازور

دانلود مداحی حسین، حسین، دوباره توی این دلم با صدای جواد مقدم

نوحه سینه زنی ای بی‌وفا زمونه، اشک آقام رونه با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه کربلا خانه عشق است و دلم پروانه با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه دعا کن تا بمیرد خواهر تو با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه ارباب حسین تویی دلدارم با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه هر کی عاشقت بود با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه خسته شده دلم از زمونه با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه وقتی که دل پر می‌زنه تو صحن بین الحرمین با صدای مقدم

دانلود نوحه باغبانم، من و تنها، میون این همه گلها با صدای جواد مقدم

دانلود نوحه بازم دلم گرفته با صدای حاج جواد مقدم

دانلود نوحه حسین ای برادر من با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه اگر مرا رها کنی تو را رها نمیکنم با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه ای شاه بی لشکر مدد با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه من سفیر کوی یارم با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه ارباب حسین با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه یابن الزهرا یا حسین با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه انا قتیل العبرات با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه انا مجنون الحسین با صدای مهدی مختاری

دانلود مداحی یا حسین با صدای مهدی مختاری

دانلود نوحه یا حسین جان با صدای مهدی مختاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد